BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

19 Jul 2011

mengenali sifat melalui warna!!!

MERAH(23/12-1/1&25/6-4/7)
Jenis comel dan mudah disayangi, anda cerewet tetapi sentiasa dilamun cinta . dan menyukai untuk disayangi. Segar dan riang, tetapi boleh jadi "muram" ada kalanya. Berkebolehan bertutur dengan baik,
bagus, lembut , dan orang yang cinta akan anda boleh terima dengan cara anda. Suka orang yang mudah bercakap dan boleh membuat anda berasa selesa.

KRIM(25/5-3/6&22/11-1/12)
Kompetitif dan manja. Tidak mahu kalah dan sentiasa riang! Anda boleh dipercayai . Anda memilih cinta dengan berhati-hati , dan tidak jatuh cinta dengan mudah. Tetapi sebaik sahaja anda mencari yang betul, ia tidak kekal lama.

TEAL(22/12)
Anda kebanyakannya meminati rupa anda sendiri dan mempunyai standard yang tinggi dalam memilih cinta. Anda fikir dan membuat satu penyelesaian dengan tepat , dan jarang sekali membuat kesilapan-kesilapan bodoh. Anda seperti ketua , dan mudah untuk anda membuat kawan-kawan baru.

KELABU(4/6-13/6&24 /6&2/12-11/12)
Anda menarik , dan aktif. Anda tidak pernah menyembunyikan perasaan anda , dan
menyatakan semuanya yang berada di dalam hati. Tetapi boleh jadi pentingkan diri ada kalanya. Anda boleh menyinari kehidupan orang lain . Awak tahu bercakap di masa sesuai , dan anda miliki satu rasa lucu yang baik.

HIJAU(9/2-18/2&14/8-23/8)
Anda menyesuaikan diri dengan baik dengan orang baru. Anda bukan orang yang terlalu pemalu, tetapi kadang-kadang anda boleh melukakan perasaan orang-orang oleh tutur bicara anda. Anda mahu disayangi dan diperhatikan oleh kekasih anda, tetapi kebanyakannya anda single, menunggu 'the right person'.
GOLD(15/5-25/5&12/11-21/11 )
Anda tahu apa yang betul dan apa yang salah. Anda riang dan outgoing. Ia sukar untuk anda mencari sesuatu yang anda mahu, tetapi sebaik sahaja anda menemukan cinta sejati,anda tidak akan melepaskannya lagi. 
MERAH JAMBU(25/1-3/2&26/7-4/8)
Anda selalu mencuba yang terbaik dalam segala , dan dalam membantu dan menjaga orang lain. Tetapi anda tidak dengan mudah berpuas hati. Anda miliki pemikiran negatif , dan anda mencari cinta romantik seperti dalam satu cerita dongeng.

KUNING(12/1-24/1&15/7-25/7)
Anda sweet dan innocent. Dipercayai oleh ramai orang , dan mempunyai satu kepimpinan kuat ke arah perhubungan. Anda membuat keputusan yang baik dan membuat pilihan tepat di masa sesuai. Dan selalu bermimpi hubungan yang romantik.

MAROON(14/6-23/6&12/12-21/12)
Anda pintar , dan tahu apa yang betul. Anda gemar mengambil benda-benda yang kadang-kadang boleh membuat kesusahan atau bukan berfikir tentang perasaan orang lain. Tetapi anda sabar apabila ia datang cinta. Sebaik sahaja anda mendapat satu pegangan dari cinta sejati, ia sukar untuk anda mencari satu cinta yang lebih baik.

OREN(2/1-11/1&5/7-14/7)
Anda bertanggungjawab untuk tindakan-tindakan anda sendiri , dan anda tahu bagaimana untuk memperlakukan orang. Anda sentiasa mempunyai matlamat dan kompetitif. Bila ia datang kepada persahabatan, anda sukar mempercayai seseorang, tetapi sebaik sahaja anda mencari kawan yang serasi, anda mempercayai mereka sentiasa.

UNGU(22/3-31/3&24/9-3/10)
Anda misteri, tidak pernah pentingkan diri dan meminati benda-benda dengan mudah. Hari anda boleh jadi sedih atau gembira bergantung pada suasana anda. Anda terkenal antara rakan-rakan tetapi anda boleh bertindak bodoh ada kalanya , dan lupa benda-benda dengan mudah. Anda cuba mencari orang yang boleh dipercayai.

LIME(11/3-20/3&13/9-22/9)
Anda bertenang, tetapi dengan mudah tertekan. Anda cemburu dengan mudah dan
suka mengadu atas perkara kecil. Anda tidak boleh  masuk campur satu perkara, tetapi anda mempunyai satu personaliti/kebolehan mempercayai diri sendiri dan orang lain.

SILVER(11/4-20/4&14/10-23/10)
Anda imaginatif dan malu, tetapi anda seperti mencuba benda-benda baru. Anda suka mencabar diri anda. Anda belajar perkara-perkara dengan mudah dan seperti "Sukar untuk mendapatkan". Kehidupan cinta anda biasanya sukar dan mengelirukan.

PUTIH(21/4-30/4&24/10-11/11)
Anda mengimpikan dan mempunyai matlamat dalam hidup anda. Anda mudah cemburu dan anda tidak menganggap benda-benda dengan mudah. Anda berbeza dan kadang-kadang terfikir amat pelik oleh orang lain.

OLIVE(23/9)
Anda aktif dan riang. Anda kelihatan begitu rapat dan mesra dengan rakan-rakan dan keluarga. Kamu tidak ganas dan tahu apa yang betul. Anda baik dan riang, tetapi tidak iri hati dengan orang lain.

COKLAT(19/2-28/2&24/8-2/9)
Anda aktif dan manja. Ia sukar untuk orang lain rapat bersama anda, tetapi anda jatuh cinta dengan mudah. Tetapi sebaik sahaja anda mengetahui anda tidak boleh dapatkan sesuatu, anda melepaskan kuasa dengan mudah juga.

BIRU(4/2-8/2&2/5-14/5&5/8-13/8)
Anda miliki harga diri yang rendah , dan sangat memilih. Anda artistik dan seperti untuk jatuh cinta, tetapi anda membenarkan cinta anda berlalu dan menyayangi dengan fikiran anda bukan hati anda.


NAVY(1/4-10/4&4/10-13/10)
Anda menarik dengan cinta dan hidup anda. Anda miliki satu perasaan yang kuat
ke arah semuanya. Dan mudah terganggu. Sebaik sahaja anda marah pada seseorang, ia sukar untuk anda memaafkan mereka.

AQUA(1/3-10/3&3/9-12/9)
Perasaan anda akan berubah secara tiba-tiba dengan mudah. Anda sering sepi , dan suka mengembara. Anda jjur tetapi  senang mendengar dan percaya orang lain terlalu dengan mudah.

HITAM(21/3)
Anda adalah mencabar dan mempunyai "gerak hati". Tetapi kamu tidak suka perubahan dalam hidup anda. Dan sebaik sahaja anda membuat satu keputusan, anda menyimpan begitu buat sekian lama.
Kehidupan cinta anda juga mencabar dan berbeza.

0 comments:

nyanyi jum!!