BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

25 Apr 2011

saje nak describe kawan aku...ko hadoo???

ok...
nama si minachi ni
nur farhana hanis binti aziman
sangat talkative (but not with strangers)
tahap ketawa die....11/10....
sangat gempak rite???
pada mulanya aku fikir die ni sangat-sangatlah sombong...
yela die ni dulu budak science...aku ni budak akaun...
so kitaorang mmg tak sebulu dulu...
sekarang da main tukar-tukar bulu da...
(aiippp...jangan fikir bukan-bukan aaa...amboi korang)
dulu time lower six...
aku penah jatuhkan motor die...alamakkkk!!!!
side mirror die cabut la pulak....
huhuhuhu...takkkooottttttt!!!
tapi mcm besa la....aku wat muke tak bersalah je....
siap cakap camni...
'tak pe...nanti ak bayo...ckp je bape...'
hahahaha....
die plak nak tunjuk lagak jugak kot time 2...die jawab...
'tak pe....sikit je...'
so aku pun sambung la pulas minyak moto aku...
kelakar tak hingat....!!!
sampai la sekarang aku tak bayar pun duit side mirror die 2...
hahahahaahha
sebab aku da melarikan diri jauhhhh...
nun di PLKN....
so kepada yong....
aku mintak ampun la coz aku buat side mirror ko cabut...
ganas gak aku kan...
pas PLKN aku tak ingat da macam mana kita boleh jadi sangat-sangat rapat....
aku suka sangat dapat kawan macam ko....
thanx  1000 times!!!
tak ade perkataan yang boley aku gambarkan yang aku sangat-sangat bersyukur dapat kawan macam ko...
mana ade kawan aku yang lain punya gelak setanding dengan gelak aku...
hheiii....gegar 6 atas 1....
ingat tak...
cikgu fauziah panggil kita ape...
aku~terjah 1
ko~terjah 2
mana tak nye...
gelak main terjah je...
tak de salam...tak de mukadimah...
main langgar je...
friend....i love you...

p/s:saja je aku nak menceritakan sedikit sebanyak tentang kawan-kawan aku...opsss...lupa nak bagitahu dekat atas tadi...si minachi ni da taken ok...

~entri pasni aku akan ceritakan pasal hanna si budak kenittt ok...



0 comments:

nyanyi jum!!