BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

29 Apr 2011

ye saya minah jiwang hari ni!!

rini punya lah bosan duduk rumah...
so aku pun merajinkan lah diri pergi kedai mak aku...
kunun nye macam nak g tolong la kan...
tapi harammm!!!
duduk situ wat semak alam je...
siap perasan tangkap-tangkap gambar sendiri lak tu...
heeiiii minachi betul...
perasan gaban la...
da la pakai baju bunga-bunga...
shawl pun ade bunga...
so hari ni saya gelarkan hari jiwang semalaya...
ekekekeke...
eh...bukan semalaya pun...
aku sorang je yang jiwang....
so ini lah die beberapa gambar minah jiwang yang diambil ketika beliau sedang perasan diri lawa sangat...!!!

belum pergi kedai lagi da perasann....ish3...
see....i have a big flower....jiwang kan3??
ye...tyme ni ibu sedang sebok melayan customer...yang aku pulak...
sebok jugak nak tangkap gambar celah-celah bedah tu jugak...
ahhhh...ade aku kesah...kn3???

p/s:jangan la jadi kuat perasan macam aku ni...sakit jiwa orang tengok...
sian kawan-kawan aku dapat kawan macam aku ni...

0 comments:

nyanyi jum!!