BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

17 Apr 2011

tahun ni tahun baby!!!

ramai la plak tahun ni makcik2 sedara ak bersalin...
so skang umah da mlimpah2 budak kecikk...

1. ni namenye a'isy fayyadh...pgkt adik sedara ak la...

2. ni namenye mohammad ammar lutfan...pgkt ank sedare ak...
wahh tua ak da...hahaha

3. ni lak nmenye nur erdina alia...pun pgkt ank sedare ak...
cute cm mkcik die kn???hahahaha...
gle pasan ahh

4. and lastly adam danish...yg ni pgkt adik sedare ak....

p/s:tgk baby ase mcm nk cekik2 je dorg ni.....huhuuhuh....

0 comments:

nyanyi jum!!