BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

5 Dec 2011

luahan dari lubuk hati aku!!!!

firstly aku nak mintak maaf..
sebab kejadian ini berlaku atas kesalahan dan kesilapan aku jugak...
so kepada yang berkenaan..kalau kalian terbaca blog aku ni....
aku minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki...
aku betul-betul minta maaf....
aku pun manusia biasa yang tak sesempurna orang lain..
aku jugak ada buat salah....

aku tau sangat tak patut aku tulis and then tag nama korang dekat post tu kan...
so sorry...
kelemahan aku,bila emosi dah tak terkawal...jadinya emosilah yang bermaharajalela...
jadi disebabkan kelemahan aku yang tak pandai nak kawal emosi....jadi keluarlah post tersebut...
niat aku cuma nak informkan dekat korang yang korang tak payah buat powerpoint tu dah..
sebab aku dah buat...cuma nak korang bentangkan keesokkan harinya...
and once again..aku mintak maaf sebab tulis dekat situ yang korang sambil lewa je...
maaf sekali lagi..bukan niat nak riak,membangga diri atau nak bagitahu satu dunia yang aku ni rajin/buat kerja sangat...
cumanya aku sedikit terkilan sebab korang macam langsung tak tanya dah siap ke powerpoint?dah siap ke assignment?bila nak buat powerpoint?
(aku besarkan perkataan macam tu ye..maaflah kalau korang bukan macam tu sebenarnya)
untuk pengetahuan korang...powerpoint tu dah siap lama dah...assignment pun dah siap...kalau korang nak tengok boleh...nanti aku bawakkan..cakap nak tengok dekat mana...

sekarang ni..let past be the past....
jadikan sebagai pengalaman dan pengajaran...
ye..untuk aku jugak...
aku dah minta maaf,sebab aku sedar memang salah aku dalam part tu...
(terpulanglah kat korang nak maafkan ke atau tidak... :-) )
---------------------------tarik nafas panjang-----------------------

lepas ni ada satu lagi assignment yang memerlukan kerjasama antara kita lagi kan???
aku harap tak jadi lagi masalah yang sama k...
sorry sebab dah memalukan korang....sorry sebab dah susahkan korang...sorry sebab dah paksa-paksa korang buat kerja....sorry sebab tak alertkan korang pasal tarikh tu semua segala....
aku harap lepas ni 
0-0.....ok???
aku tak nak putuskan silaturahhim antara kita..walhal baru je kita nak eratkan silaturahhim antara kita semua kan??
peace no war...
HAHAHA....

0 comments:

nyanyi jum!!