BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

7 Dec 2011

selalu sangat 'busy'

ok..dekat sini aku nak cakap lah kununnya aku sekarang ni 'busy' sangat.....
PADAHAL.......
ber'facebooking' je....bilalah nak baca buku yang betul-betul menghayati isi buku itu, faham isi dan makna tulisan dalam buku itu, dan meng'elaborate'kan dalam kertas jawapan final exam nanti...
aiseeyyhhhh....
 yang aku hairan tu...
bila time aku rajin gila..aku duduk baca buku pun tak jalan jugak..
sepatah haram tak faham...
habislah aku nanti..
orang lain jawab berhelai-helai..
aku sebaris pun tarak...
dah lah tarikh final exam dah dekat bebenorrr dah ni aihhhh!!!
agak-agaklah kan....
kalau pointer aku gila-gila teruk....ayah cakap apa yak????
TAKUT......
uwaaaaaaaaaaaaaa...............
tak mau..tak mau....

...........diam kejap.............

start from today...aku nak kena bertungkus-lumus...
yang nak kena faham aku akan fahamkan..
yang nak kena hafal aku kena hafalkan....
yang nak kena baca aku kena paksa diri aku baca sampai faham dan masuk dalam kepala ni ha...
~sigh~
kepada BUDDYKU....awak kena tolong saya...
tak kesian dekat saya ke???
lost gila-gila ni...
awak kan pandai.....banyak pengalaman dan ilmu....
(membodek dengan niat yang baik ni.....sambil buat muka comel)
HAHA...

go najwa..go najwa...go najwa....
baca lah buku woitttt....

p/s:sesiapa yang nak belajar sama-sama dengan aku...jum..kita buat study group..sekarang jugak...

0 comments:

nyanyi jum!!