BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

5 Dec 2011

buat bakal suami ku...

eh..eh...yang ni dah kenapa pulak..
umur baru setahun jagung...(20 tahun..tua dah)...
dah gatal ye cakap pasal bakal suami..
ada ke???
(ni untuk tontonan,bacaan,fahaman buat bakal suamia ku nanti...kiranya nanti dah kira deal dia lah bakal suami aku..so dia kena baca lah...)
boleh ke macam tu????

awak....
awak mesti dah meminang saya kan??
awak mesti ada sebab kenapa awak masuk meminang saya kan??
saya harap keputusan awak meminang saya adalah satu keputusan yang sangat muktamad dan keputusan yang tak akan awak sesali hingga akhir hayat awak...

awak....
macam mana ikhlasnya perasaan awak ketika melafazkan akad...
dimana awak berjanji dan menandatangani perjanjian bahawa awak akan menjaga,menyayangi,menghargai.....lagi apa yak yang ada dalam surat akurjanji nikah tu entah la...
saya harap awak betul-betul ikhlas...dan perasaan ikhlas itu datang dari lubuk hati awak yang paling dalam...
bukan datangnya dari perasaan sayang,cinta semata....

awak....
saat awak melafazkan akad....
saya tahu....
saat itu status saya bertukar menjadi ratu dan suri hidup awak...
insyaallah dengan ketulusan hati dan penuh rasa tanggungjawab....kita akan mengharungi segala ranjau bersama-sama...melayari bahtera hingga ke hujung nyawa...

awak....
hanya satu yang saya harapkan.....tiada dua..tiada tiga....
hanya kesetiaan,tanggungjawab,dan yang paling penting.....
awak dapat membimbing saya kearah menjadi insan dan hamba kepada-Nya....
kerana kasih sayang dan cinta terhadap-Nya lebih kekal...kekal dan kekal selamanya...
amin...

to:incik anonymous.....
still waiting for you...(siapalah agak-agaknya)

0 comments:

nyanyi jum!!