BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

27 Mar 2012

24 MAC yang tak akan dilupakan seumur hidup... :)

~the best moment ever~

aku tak sangka bahawa usaha, pengorbanan dan penat lelah kami terbayar dengan bergemanya suara pengacara pada malam tersebut mengumumkan bahawa BORIA BESTARI menyandang NAIB JOHAN( kali pertama menghantar pasukan BORIA)

latar belakang tentang ahli BORIA BESTARI:
1. Encik Muhammad Rahimi selaku jurulatih, sahabat, pendengar yang setia dan penyuntik semangat kami :)
2. Kak Moon selaku pengurus dan akak sulung Boria
3. Afiq Azhar selaku pengajar yang shempoiiiii
4. Encik Tekong ( Amirul) tekong kami yang sangat gempak, suara errmmm boleh laahhh.... hahahaha (gurau)
5. Mamu Jarum mamu.....mamu.....mamu.... errrr... tak tahu nak tulis apa.. hahaha (ampun nohh)
6. Atoi yang Baik pemegang bunga mangga kami... tak ada dia, sunyiiiii..... (bunyi cengkerik di tengah malam)
7. Encik Neal Izham Monavie selaku pemegang bendera dan juga Pengarah FESENI 2011/2012...( sangat humble orangnya)
8. Gadis Cantik & Gadis Anggun selaku pemegang bunga telur paling versatil.... wakakakaka.... (telur-telur tu da da da)
9. Yus saya bangga dengan dia, sebab dia menari sangat lembut
10. Nazirah sailor paling tinggi lampai
11. Ummi awak sangat comel... (lepas ni adik balik sekolah balik ok, banyak hari dah adik ponteng sekolah.. :-p)
12. Fatin ok dia pun saya salute sebab nasyid pun dia masuk, boria pun dia masuk :)
13. Azam tanpa kau kan... sunyilah Boria... (Azam kau jangan risau, rahsia kau dengan aku selamat sejahtera)
14. Zaid first time aku tengok dia ni... ALAMAK.. takut... tapi dia sangat okay!!! 
15. Bad kau boleh buat buku untuk falsafah-falsafah kau la... then bagi free dekat sorang satu budak-budak Boria.. kahkahakah
16. Naufal neelofa????
17. Naz kau tak payah nak tulis-tulis... diam sudah!
18. Farid thanks.... jasamu dikenang!!
19. Liyana weyhhh aku dah cover ang banyak dah... tak nak belanja makan ke?? hahahah
20. T-rex penonton dan penunggu setia kami... thanks T-rex...

p/s: maaf bagi sesiapa budak Boria atau yang pernah membantu kami (BORIA BESTARI) yang tidak ditag disini.... terima kasih diucapkan.... :)

:)

DIA yang berkulit sawo matang....
:)

15 Mar 2012

awak!!!

awak kenapa ek???
awak ada benda nak cakap dengan saya ke???
kalau ada awak tanya je la ok...!!!

4 Mar 2012

sedih

terima kasih buat  _ _ _ _ _ _ _...
terima kasih kerana membuatkan aku sedar akan diri ini...
aku tahu aku tidak sebagus mu...
aku tahu aku tidak setarafmu...
tapi itu tak bermakna kau boleh tinggi suara dengan aku..
kau tak ada hak untuk berbuat demikian...
terima kasih sekali lagi....
kerana berbuat aku berkecil hati...
setelah lama aku pendamkan... kali ini aku sudah tidak boleh tertahan lagi...
cukup sampai disini dan hari ini...
jika setiap apa yang cuba aku sampaikan, dan setiap kali itu juga kau meninggikan suara terhadap aku, membuatkan seolah-olah aku bodoh dalam kata-kataku, seolah-olah aku salah, seolah-olah kau betul, kau tahu segala-galanya...
aku tahu kau memiliki pemikiran yang sangat 'positif'... tahniah... tetapi tidak perlu kau gunakan nada suara yang buat aku dan orang disekeliling memandangku BODOH...
terima kasih sekali lagi...
beribu kemaafan aku hulurkan... bukan musuh yang ku cari..
tetapi aku terpaksa manjauhkan diri ku daripada kau...
kerana aku tidak mahu hati ini berkecil lagi...

mulai hari ini, aku hanya akan menegurmu jika ada keperluan...
wassalam...

nyanyi jum!!