BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

4 Mar 2012

sedih

terima kasih buat  _ _ _ _ _ _ _...
terima kasih kerana membuatkan aku sedar akan diri ini...
aku tahu aku tidak sebagus mu...
aku tahu aku tidak setarafmu...
tapi itu tak bermakna kau boleh tinggi suara dengan aku..
kau tak ada hak untuk berbuat demikian...
terima kasih sekali lagi....
kerana berbuat aku berkecil hati...
setelah lama aku pendamkan... kali ini aku sudah tidak boleh tertahan lagi...
cukup sampai disini dan hari ini...
jika setiap apa yang cuba aku sampaikan, dan setiap kali itu juga kau meninggikan suara terhadap aku, membuatkan seolah-olah aku bodoh dalam kata-kataku, seolah-olah aku salah, seolah-olah kau betul, kau tahu segala-galanya...
aku tahu kau memiliki pemikiran yang sangat 'positif'... tahniah... tetapi tidak perlu kau gunakan nada suara yang buat aku dan orang disekeliling memandangku BODOH...
terima kasih sekali lagi...
beribu kemaafan aku hulurkan... bukan musuh yang ku cari..
tetapi aku terpaksa manjauhkan diri ku daripada kau...
kerana aku tidak mahu hati ini berkecil lagi...

mulai hari ini, aku hanya akan menegurmu jika ada keperluan...
wassalam...

0 comments:

nyanyi jum!!