BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

28 Apr 2011

picture edisi mantap!!

today is thursday!!!
semue tau la rini hari khamis....
adoiiii la...
28/4/2011...tarikh paling aku tak boleh lupe la...
seronok sangat dapat jumpe kawan-kawan....
rindu sangat-sangat...
alang-alang hari ni ade hari anugerah cemerlang dekat sekolah...
so aku ambil lah peluang ni utk melempiaskan rasa rindu tu kat korang semue....
siyesly...
mmg rindu tahap gaban la kat korang...
but still sedih sebab tak dapat jumpe semue...
kalau dapat jumpa semue...
aku confirm kilat sabung-menyabung dengar hilai tawa kitorang
(mak aihh...mcm pontianak lah pulak)
so disini aku taruhlah beberapa keping gambar kitorang kat sekolah tadi...
(sape2 nak curi amik je la...tp kawan-kawan aku je boleh amik...lain boleh blahhh)




 miss u both...muahhhxx
 my besties...yong and jihan...
 my sayang....
 my double sayangss...
 with makcik gedik...hahaha
 ye...terserlah ke'gemuk'kan saya ketika ini...
 pelajar cemerlang woohhh....ke???
 muke teruje macam tu lah...teruja tak aku???
yeeeahhhh!!!kami cemerlang....padahal....harammm

p/s:nasiblah aku punye result boleh-boleh tahan...kalau tak...mana lah aku nak sambung belajar...
teringat ayat cikgu fadhilah
'belajar elok-elok kome...pasni tak ade tingkatan 7 da...ni je la last'
huhuuhu....

0 comments:

nyanyi jum!!