BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

26 Apr 2011

ok....sambungan pasal describe kawan2 aku...

ok...
name minah ni norfarahana binti zolkafli...
aku kenal die ni masa aku dekat PLKN...
mulenye aku sampai sana...aku tak rapat pun ngan die ni...
aku geng lain...die geng lain...
ntah mcm mane geng aku gaduh ngan geng sengal....
then ntah macam mana lah dorang boleh combine group...
ahhh...aku malas da la nak join dorang...
aku bukan jenis gedik-gedik,ngumpat-ngumpat,sound-sound orang,thegeh-hegeh tayang muke depan budak laki...(ehh...da la 2...)
so aku pun wat hal aku sendiri je la...
lame-lame 2 aku ter'rapat' la dengan minah kenitt ni...hahaha
syok kot dapat kawan dengan die ni....
kitorang aman damai je...
tak ade kacau orang pun..
tp ntah la....
tibe-tibe ade plak yang tak puas hati tgk kitorang ni aman je kot...
tibe-tibe la geng gedik ni cari pasal dengan aku...
aku tak kesah pun...paling habis aku buat muke sadin je...
lantak korang la...
janji aku tak kacau korang...
ade ke patot...si hanna ni pakai bedak compact pun kena perli dengan si polan ni...
die cakap camni
'eleh pakai bedak 2 macam la lawa sangat'
then aku geram la kan....
pehal tibe-tibe cari pasal...
aku perli la balik...
at least pakai lawa la jugakk...
dari kau...pakai bedak ape pun tak kan putih...
da macam anak indu muallaf..
hambik kau...nak sangat kan...
agaknye dorang ni jelez kot sebab kitorang ni agak fofular lah...
(popular ke???aiihhh...tolong la...)
nasib baik lah kiorang ni sabar...
lau tak da lama ca alif bott.... dari PLKN 2...
ntah ape-ape je...
dapat pulak jumpe beruk-beruk jakun 2...aiihhh
tapi yang pasti...
aku and hanna maintain je wat tak tahu...
lame-lame dorang da boring nak cakap-cakap pasal kitorang...
aku tak kesah la...
janji aku and hanna aman disamping yang tersayang...
wahhh ayat...amik kau...
ok la....ni da tersasar cerita ni...
minah ni...siyes aku cakap...
memang kecik molek je...
lau jalan dengan aku...
had bahu aku je...(dalam ayat lain..nak bagitahu yang aku ni agak tinggi la)
die ni minat sangat kat artis-artis korea...]
habis smue yang pasal korea...smue die tahu...
tak payah pening-pening
tanya je die...everythings are inside her mind...
die dekat PLKN memang popular lah...
semue dok minat die(aku tumpang populariti die je...ekekeke)
tapi yang best nye die ni...
die humble je..
walaupun berduyun-duyun wira syok dekat die...
die relax+senyap je...
tak la macam geng 2...
baru sorang dua celah gigi...
da kecoh...
satu kem tau...
lastnye putus/gaduh...
nangis...
arrgghhhh...lantak korang la...
pasal laki pun nak nangis...pe barang weyhhh...
habis je PLKN aku and hanna sambung study kat form 6(form 6 je...sian kami...tak pandai pun)
ok la...setakat itu je dulu...
banyak kerja nak kena buat ni....
chow dulu ye...

p/s:hanna...ingat tak tyme kite bantai baju punjab budak-budak indian....siap 'tambi' lagi...ko sebijik macam cina muallaf...hahahaha...aku da macam auntie jual capati...hahahaha
hanna ni single lagi k...sape-sape nak kenal....boley bagitahu aku....
next entry aku describe yana si ipin pulak k...




0 comments:

nyanyi jum!!