BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

23 Jul 2011

aarggghhhh...kenapa!!why??!!!

wahai medical check up....
kenapa anda mahal sangat ni....
omg!!!
macam mana ni...
sedih aku mendengarnye...
medical check up utk student UM adalah sebanyak rm150 and above...
adussss....
kenapa ni...nak mahal-mahal sangat kenapa....
kesian dekat kami-kami ni...
tu baru medical check up...
belum campur-tambah-darab-bahagi lagi dgn kelengkapan lain-lain(ke kelengkapan-kelengkapan lain)
kalau macam tu...
tak payah sambung belajar lah...
duduk je rumah tunggu orang datang meminang(nann hadoo je la orang nak pinang aku!!)
Um je la pun yang mengada-ngada nak kena ujian dadah!!
what??dadah??means drug hah!!??
oh god!!!
aku bukan penagih dadah...
penagih dadah bukan ke kurus...aku ni gemuk gedempol la weyhh....
:(
sedih la mak macam ni nyahh oiii!!
ok bye
(nak feeling-feeling sedih le tuhhh)

0 comments:

nyanyi jum!!