BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

10 May 2011

orientasi lower six 2011!!!

yeeaaahhhhh.....beznye smlm jadi budak sekolah!!!
rindu zaman sekolah...
wuhhuuuu!!!
ok...citenye semalam...
aku and kawan-kawan disuruh oleh cikgu utk kununnye jadi fasilitator utk orientasi ni la...
padahal.......
ape pun kitorang tak buat...
lastnye kitorang jadi model pulak kat depan tu...
kununnye kalau budak-budak tu ade benda nak tanye...
juz tanye je kat kitorang...
sogan denn la....
hahahaahah

ok...
not bad jugak la yang berminat nak sambung form 6 ni...
ade la dalam 40++ orang....
good job adik-adikku sayang....
teruskan perjuangan korang....
chaiyaookk!!!

hope korang stay je la kat form 6 tu yak...
dun takot-takot...
kitorang dulu pun bukan nya belajar sangat pun...
main je banyak nye....
hahahahaha...
(ok2...kan da kantoi)

ni la die fasilitator terhebat...!!!
duapuluhempatjam die je yang bercakap...
al-maklumlah....top student....
popular gitu ahhh!!!
see....posing die pun...
boommmmmm!!!meletoopp!!!



thnax yong...
sebab sudi datang walaupun semata-mata nak hantar novel kat aku...
hahahaha
janji duit masyukk kan yong....
kayo la ekau...
bila nak belanja aku ni...
tunngu-tunggu jugak nih...hehehe
(kalau boleh aku nak crop je gambar aku yang sesat tibe-tibe kat tengah tu..buruk)

selepas habis memberi motivasi(roti basi ye)....
perut pun lapar la kan....
ahhh...aku memang...
asyik lapar je keje nye kn..
so ni otw to kentucky fried chicken(kfc)...
sempat lagi berposing...
da la posing dalam kereta orang....
tak tahu malu...ceeiiittt...

siti da big boss...
thanx to ko siti...
bagi aku tumpang kereta ko yang bapak besar tu...
welaweehhhh.....salutteee!!!
si budak baju hitam ni pulak...
tunggu die punye la lama....
menderita cacing dalam perut aku...


ok...kita abaikan kawan-kawanku yang aku tau memang cun ni kan...
ko haddooo???
aku nak cerita pasal abang-abang yang berpakaian kemeja yang looking macam good-good tu...
ok...aku tau memang salah aku pun...
gelak bapak kuat kan...
so what???
mulut aku...
suke hati aku lah kan...
jelez la tu...
punye la bajet good-good...
abang-abang ni pandang-pandang aku....
ape-ape???
tau la kami cantikk....
tak payah nak tengok sangat lah...
macam la korang gelak sopan sangat kan...
blah la...

ok...
time ni abang-abang yang bajet cute tu da blah....
kena sedebik dengan aku da...
tu yang blah tu...
hahahaah
(ye la tu...percaya lah sangat)

ok...
kelihatan macam mesyuarat tergempar kan...
tapi mengutuk orang je ni...
ade je gosip nye...
well...
(tapi aku tak tau...aku tukang dengar je)
aahhhh...tipu kau najwa...
hahahaha...

sebab inilah aku semakin tembam...
kejenye melantak je...
hahahahaha...
bia la...
kn..kn...kn...
bukti ketembaman aku...
haa..tengok lah...

rasa-rasa gambar ni candid ke 
atau saje posing manje-manje gituan...
ahhh....
ape-ape je la...
hahahaha...
aku da habis idea nak tulis ape la...
sorry ye kawan-kawan...

ok...
time ni perut da kenyang....
so senyum pun memang happy la kan...
gambar ni agak blur sebab orang yang amik gambar ni parkinson ye...
hahahahaah
sorry mangala....
hahahaahahah

so ini gambar yang more clear...
clear kan..???
ok...dats all for today...
bye...

p/s:to cik siti afiqah...
nanti bawak kereta manual pulak...
auto memang la...
tekan minyak je...weekkkhhhhh











0 comments:

nyanyi jum!!