BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

1 May 2011

hari ini kita berpesta menyemakkan kepala hotak!!!

 hari ini hari pekerja...
so agak ramai la yang hang out with their family,friends,relatives.....
tapi kitorang yang tak kerja ni pun duk sebok gak nak hang out...
ntah ape-ape...
sampai-sampai je kat mall tadi...
terus g bowling centre...
so start la aktiviti membaling bola boling...
semue duk sebok nak masukkan bola dalam longkang...hahahha
(nampak sangat ayat nak cover line)
da nak habis main barulah aku teringat yang aku ade bawak kamera....
so gambar tak berapa banyak lah...
tau-tau saje la...
lau da nyanyuk....hape pun tak ingat (tp bab makan ingat pulak yak)
hahahaha

 si yanti yang malu-malu kucing....
nampak tak budak yang pakai baju bunga-bunga tu...mak die jahat tau...
main tindih-tindih jari saya yang kiut-miut ni 
dengan bola boling yang berat nauzubillah 2...
tak pasal-pasal la mengerang kesakitan kat situ...
die juz say sorry then dengan muke sadin die...
die boleh sambung balik game die....patotkah???
ape die rasa kalau orang lain tindih tangan anak die dengan bola boling...
ape perasaan die agaknya???
huhh...makcik yang tak bertauliah....
bukan makcik je...
1 family...
yang husband die plak...
curi bola ktorang
siap cakap macam ni lagi
'kita pakai je bola ni...letak bola tu belah kita je...biar diorang pakai bola lain...
(sambil tangan mengalihkan bola-bola ke side die...)
bola-bola ye...bukan bola...
padahal penat la aku and kawan-kawan duk angkut and cari bola best yang tak berat merata alam...
da la datang kemudian...ade hati lagi nak curi bola kitorang...
lau nak share tak pe la...
kitorang sedar pun mmg bola tu bukan hak milik kekal kitorang...
huhh...pakcik-pakcik...wat malu je tau...
so kepada si pakcik sabli and makcik suhail silalah renung-renungkan dan termenunglah...
(nama diorang ni aku tau sebab tgk dekat screen la)

 yong si pemain profesional...ala-ala malu gitu....huhuhu...
 yana....eleh mule-mule penakot+pemalu gile...
lastnye die la a winner for today...hampeh...
 belakang tu wani tengah melakukan lontaran maut...hahahaha
pix aku tyme membaling bola tak ade ye...
harap maklum...
kerana..........
nampak terlalu-lalu-lalu gemuk ya rabbi...
so gambar tyme duduk yang senyum tersipu-sipu malu ni je yang boleh ditayangkan...
(habis je amik pix ni..pakcik yang aku cerita kat atas td tengok-tengok..tak tahu la ape masalah die...pakcik....saya tau saya and kawan-kawan saya memang sangat lawa+cun tak hengat punye..haa..amik kau..sempat perasan lagi)

 wani ni die baling bola memang sempoi gile...bola tu macam kapas je die buat...
cayalah wani...
salutteee!!!!
 ni lah keputusan game kitorang tadi...yang atas sila jgn tengok...hahahah
 bila lapar kita cari ape murid-murid????
makanan!!!!
ye betull...
pandai anak murid cikgu...
nah sekupang sorang....
ni la aku makan hari ni...
banyak kalori ni kot...
ate kate nak kurus....
mane mau nye...
see....da la buruk lantak...
bersepah-sepah meja aku...
orang lain ok je...
hahahahahahaha...
kantoi anak dara sorang ni makan tak peduli orang da....
janji perut aku bahagia...

 yong...aku tau ko ketagih eskrem...
tp plizzz jgn wat muke camtu..
hahahahahahaha....
muke nikmat gile....
yang ni pulak....
tau aku nak amik gambar die...
dan-dan die posing dengan fries...hahahahaha
model fries mcd....
 ni pun same jugak...
2x5...suke sgt jadi model sambilan...
tapi die ni aku kagum gila...
kitorang tak habis...
die boleh habis semue...
licin woooo....
tak rugi bawak die ni g makan..hahahah
punya la berusaha die nak habiskan makanan...
sampai tudung pun da jadi capang camtu..
hahahahaha
 yang ni pulak...ngade-ngade...
alolololo...segan-segan lak die...
makan eskrem ye kak....
sopan....i loiiikkkkeeee....
makcik-makcik yang nak cari menantu boleh la try gadis ayu ni...
hahahahaha....
ni pulak si gemuk gedempol makan....selerak kan3???
tembam nye weyhhhhh........
makan perlu ke ade style camni???
ni la gaya orang lapar kebulur...
bila berat naik tensen tahap gaban...
so...nak wat camne hah???
ok...ni otw balik...
saje je amik pix ni...
nak tunjuk 'jerawat' comel 2...
hahhahaha

p/s:sape-sape yang diet...silalah jgn ikut cara sy....
nanti anda akan menyesal...
ingatlah orang yang tersayang....
p/s to mr.A:awak...jari saya sakit...(alololo..ngade nye...)

0 comments:

nyanyi jum!!