BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

4 May 2011

doakan aku banyak-banyak non-stop ok kawan-kawan!!!

hari ni kunun nya aku nak dduk kat umah nak study la kan...
haaa...amik...
ape pun aku tak buat....
duk tengok tv je...
relax kuda je kan...
pasal tu lah ak da makin gemuk ni....
haa...ni la rupe nye aku...yang makan burger tu la...mustahil yang makan epal 2...
hahahaha...
berbalik kpd topik asal...
aku harap korang doakanlah aku supaya success and tenang je tyme tumuduga tu yak...
hope sangat semuenye berjalan dengan lancar...
aminnnn....
huhuhuhu.....agak ketakotan if dorang tanya soalan-soalan yang aku memang langsung tak boleh nak jawab...
tambah-tambah benda yang aku memang tak pernah tau and yang aku tak pernah nak amik tau....
tak ke naya...
mesti tipis je harapan aku nak study dekat Universiti Malaya tu kan....
hati ni teringin sangat...
tapi lau da tak de rezeki juga redha je la kan...
tak kan nak paksa-paksa pula dorang accept aku kan...
keje gile namenye 2...
main ugut-ugut kakitangan kerajaan namenye tu..hahahaha
harap-harap dorang accept aku sebab aku ni betul-betul layak study kat situ...
tengok...baby ni pun pandai mengharap...hahahaha
cute benooo ehh!!!

esok aku bertolak dari sini 4.20 petang...
dijangkakan sampai Shah Alam dalam pukul 9 malam....
so kat sana nanti pakcik aku pick up...
then stay kat rumah die...
pagi jumaat baru lah die hantar ke UM...
tyme ni la yang aku tak tau ape yang akan jadi dekat aku...
haru-biru la kot.....
aku ngah musykil ni...
kat sana nanti nak wat muke slumber je ke....
wat muke nervous ke...
nak catwalk tergedik-gedik ke....
aiiissshhhhh...
tak tahu la nak cakap camne...
we'll wait and see what's gonna happen...
oh pujaan hatiku...hahahaha
gile ke sewel da aku ni...
da la...
bye...

p/s:yaallah...kau tenangkan hambamu ini dalam menghadapi apa sahaja dalam kehidupan hamba-mu ini..aminnnnnnnnnn..................
mood:ustazah bakyah..hahahaha


0 comments:

nyanyi jum!!