BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

27 May 2011

lega beb!!!

entry ini agak panjang...tak nak baca..jangan baca...no forcing ok??

ya allah punye la nervous ak 2 3 hari ni
disebabkan nak pergi temuduga dekat UPSI...
sebab tu lah da lama tak update...
kununnye nak study la...
hahahahaha
tipu kuat je aku ni...
last-last nye tadi...
ape yang aku baca die tak tanya pun....
alih-alih main gelak-gelak pulak dengan aku...
aku pun tak tahu,lawak ape yang aku buat....
penat je aku buat muke nervous berkurun punye...
sekali yang die tanye camni je...

panel 1:ok masuk...meh sini sijil....ok boleh buat ujian buta warna
aku: alamak...lupe bawak spek mata la plak...hentam je la(cakap dalam hati)
panel 2: ok boleh duduk disana...nama najwa 'fitiriah' ye..eh macam mana nak sebut ni??
aku: najwa f.i.t.r.i.a.h...(sambil senyum-senyum...nak bodek la tu kan)
panel 2: cik najwa ni datang dengan sape??
aku: mak ayah la...
panel 2: naik ape??
aku: kereta la...(time ni ase macam...apehal pakcik ni...sebok pulak tanya macam-macam)
panel 2: ok...cuba awak ceritakan sedikit sebanyak tentang pencapaian akademik awak...dulu sekolah mana...dari tahun 1 sampai ting. 6...kemudian beritahu keputusan STPM awak...
aku: bla...bla....bla...bla....membebel-bebel la aku kan....tak payah la aku nak tulis semue...habis pecah rahsia aku...
panel 2: awak minta pendidikan bahasa melayu...kenapa?
aku: saya rasa sebab saya suka sangat tengok cikgu BM saya..(cikgu sila belanje ye..saya da promot anda..heheheh)...bila cikgu masuk kelas je mesti tertunggu-tunggu...ape yang cikgu nak ajar hari ni...so saya memang minat lah BM ni...
panel 2 lagi:kalau awak minat BM mesti awak tau ape itu KOMSAS kan?
aku:tau..(dengan bangganye)
panel 2:ape itu KOMSAS?
aku:komponen sastera...
panel 2:dalam KOMSAS 2 ada sajak lagi ape??
aku: ada gurindam,sajak,syair,pantun,puisi...
panel 2:so awak pandai gurindam la ni yak?
aku: eh...tak...gurindam tu berlagu mendayu-dayu sikit...tak reti lah...
panel 3: apa kata awak nyanyi je la..boleh??nyanyi lagu yuna la...tau kan lagu yuna?(senang je org tua tu request-request lagu pulak kat aku...ishh3)
aku: eh boleh-boleh...lagu ape yak..jap2...
ok...oh bulan..............alamak...lupe la...lagu lain boleh tak???
then dorang semua pakat gelakkan aku...hampehh
panel 2: haa...boleh-boleh...lagu ape awak nak nyanyi pun nyanyi lah...
aku: ermmmmm...lagu negaraku la kalau camtu...
panel 3: eh jgn....kang kami kena berdiri pulak..hahahaahah
aku: ala...tak tahu nak nyanyi lagu ape...ok2...lagu ilusi la k...
aku pun lalalalaalalallalalalalala la......
panel 2:da??hahahaha(sambil geleng-geleng..ntah ape gelengnye ntah)
panel 3: ok..sekarang saya nak suruh speaking pulak....so....can u tell us a little bit about your hobby??
aku: erm....i really love to collect international money...in my collection i have a few of dollar UK,dollar of singapore, rupiah of indonesia,india coins and old malaysia money.
panel 2: why???
aku: becoz to me money is unique becoz it just a piece of paper...but it can buy anything...
panel 2: maksudnya awak ni mata duitan jugak la yak..
panel 3: di eropah ada 1 lagu bertajuk 'money for nothing...so what your opinion?
aku: no...for me money is everything...bcoz nowadays people really depend to money...no money no life...
panel 2: hahahahahaahah....ini lagi membuktikan yang awak memang mata duitan...adoi...adoi...
panel 3: saya rasa itu saja lah...tak ada ape saya nak tanya da...(sambil pandang panel 2)
panel 2: erm...saya pun tak ada ape nak tanya da...awak ada apa-apa nak tanya tak??
aku: ermmmmmm(berlakon kejap)...tak ada...
panel 1: itu saja lah...terima kasih...
aku: ok..terima kasih..assalammualaikum...
baru aku nak bukak pintu....panel 2 panggil...
panel 2: bagus cik najwa...ade keyakinan...banyak cakap...(sambil senyum)

hehehehe....
agak-agak korang lah kan...
aku dapat tak???
da la aku macam main-main je...
siap gelak-gelak lagi...
buat macam member pulak...
hahahaahah...
sape suruh dorang sempoi sangat...
naik la perangai gedik aku..
hahaha
amikkkk....





0 comments:

nyanyi jum!!