BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

23 Sept 2011

time square...

weyhhh...
memang la penat....
dari UM nak ke TIME SQUARE  tu take about an hour...
god!!
sabar je la...
tapi tak apa lah..
sebab pergi pun sebab nak belajar jugak selok-belok jalan dekata KL ni kan...
kalau tak sampai bila-bila pun aku tak pandai..
haa..kang nak balik kampung terpinga-pinga...
nampak sangat la kekampungan aku kan..(memang kampung pun)
hahaha...
ok...
seperti biasa dan sedia maklum korang


aku kuarkan entri ni sebab nak tunjuk gambar la kannn......
tu pun still tak paham-paham ke???
adoi...
ok..
aku taruh gambar tanpa penerangan and desciption ok!!
malas la nak taip panjang-panjang..
(padahal memang da panjang pun aku taip..hahaha_biarlahh...blog aku ke blog kau??!!)
enjoy da pictures ok....
(pix si budak gemuk si penternak lemak)
memang sedia maklum....
muka aku memang selalu penuh dengan jerawatt...

time ni kawan aku sangat lambat..
jadi aku nak g tengok die...
~jum terjah bilik meida~

ini kakak saya..
saya sayang dia sangat...
muahhhh~~

time ni tak ada mood nak tangkap-tangkap pix ni..
dats y muka jadi macam tu...
tak sememeh!!

kakak saya memang asyik sebok on call je...
retsss katakann!!!
(syyyhhhh die tak tahu kewujudan pix ni..hehehe)

haa..ni lah kawan aku yang lambat tadi tu....
si meida penternak lesung pipit versi kawah bulan...
dalam lesung pipit die woooo!!!
TERBAIKK

lunch merangkap dinner aku for today!!!

dah cukup la peace-peace..
makan cepatt!!

percaya atau tidak..
ini kali pertama die cuba nak makan sizzling yee mee....
AJAIBB!!

dan die mengatakan bahawa sizzling yee mee tak sedap...
WHAT!!!!?????

tengok aku makan...
sedap je....
kan-kan-kan...
nampak sedap kan??

heiiiiii kau najwa...
muka kau...
tak boleh blahh!!

1.jerawat di pipi
2.jerawat di atas hidung
3.jerawat dibawah dagu
~sekian~
majulah jerawat untuk masa depan...

dorang sangat cute kan??

makan bagi habis cepat...
mahal tu kot...

wooiiii!!!!!
aku tak ready lagi lah!!

JERAWAT!!
lebiiuuu!!!

muahhhhhhh kat awak!!


ok nak balik da..
sorry gambar entah ape-ape...
nak cepat..
takot tren jalan....
hahaahahah...

eh cup-cup...
tadi aku cakap aku tak nak tulis desciption kan???
tapi kenapa aku tulis??
hahahaha...gilalah aku ni dahh...
lantak la..
dah terlebih rajin...


p/s:al-fatihah...ayah kawan aku telah kembali ke rahmatullah pada 22 september 2011 jam 10.40 malam...semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman..AMINNNN.......

0 comments:

nyanyi jum!!