BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

18 Sept 2011

teruja kali kedua!!!kedua ke???gasakkk!!!

i never expect yang artis-artis tempatan kita ni akan balas tweet kita-kita yang nan hadoo ni...
macam biasa dan sediakala lah...
aku menggatalkan tangan menge'tweet' ke wall artis-artis ni....
terkejotttt enekk ooiiii...
dorang balas kot......
memang semalam tidur dalam senyum...
maybe ada orang lain memang dah biasa ditegur oleh artis-artis tempatan...so korang macam dah tak kisah kan...
and then korang mesti cakap aku ni jakun gila kan...
so what..
biarlah aku nak teruja pun..
korang tak nak baca blog aku ni tak payah la baca..
aku tak pernah pun tulis korang wajib baca semua entri kan...
lalalalalala....
memang lah nampak macam aku jakun kan...
tapi aku rasa ini perkembangan yang bagus bagi aku..
yela baru je buat akaun twitter 26jam....
dah ramai artis-artis yang membalas tweets aku....
lalalalala....
kagum la aku kan....
so aku rasa agaknya kalau nak tweets kita dibalas oleh artis-artis.. kita kena menebalkan muka je...
tulis je apa-apa pun kat wall dorang..
ikut nasiblah kan...
kalau dorang balas itu satu bonus untuk korang..
kalau tak....sabar je la...
dah memang sedia maklum,yang artis-artis malaysia ni memangnya busy 'duapulohempatjamnonstop'...hahahah
disini aku nak bagi tunjuklah sikit bukti tweets aku dibalas kan....
kang korang kata aku tipu pulak....


 yg ni aku balas tweet nabila huda...and she replied me back....wuhhuuuu!!!!

 yang ni pulak aku tweet ke wall intan ladyana...
dia cakap aku cute weyh...korang ade???hahahahaha

yang ni pulak aku tweet ke wall johan asari (botak juvana)...
yang ni aku tak heran sangat..
sebab die memang balas semua tweet yang orang bagi kat dia..
memang rajin la kau johan..
TERBAIK!!!

haa..now dah percaya???
sorry lah..pix agak kabur..
kondisi gambar ketika diambil adalah dalam keadaan yang boleh tahan gelap..
hahahaha....
ok la...
nanti aku fikir lagi apa aku nak tulis dalam entri akan datang....
cewahhh!!!akan datang lah sangat....
esok je pun..hahahaha...
but....it depends on idea ok..
bye

0 comments:

nyanyi jum!!