BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

11 Aug 2011

oh teringinnya!!

aku sekarang ni tengah kempunan/mengindam(oppss) biskut aiskrim la....
korang tahu tak biskut aiskrim yang mana satu yang aku beria kempunan ni....
 biskut yang kecik-kecik tu haa....
yang manis-manis and like cute-cute tu...
mesti dekat kepala hotak korang duk pusing-pusing pikir..
yang mana satu kan??
and mesti ada jugak yang terlintas pikir biskut aiskrim yang ini
bukan yang ini aku kempunan...
yang ini buat ape....
aku pun tahu buat...
so buang la bayangan biskut aiskrim yang ini dari kepala hotak korang tu...
bayangkan biskut aiskrim yang lain pulakk...
yang ini???
bukan!!!!!
yang ini aiskrim gaul dengan biskut....
aku tak nak....!!!
yang ini pun bukan!!!!
yang ini orang panggil aiskrim goreng..
aku nak biskut aiskrimmmmm!!!!!
yang ini memang lagi tak lah kan....
yang ini adik aku umur 2bulan setengah pun boleh buat sendiri...
hahahahah....
bislut aiskrim yang aku maksud kan.....
adalah.................
yang ini.....................
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
tarraaa!!!!

huhuhuhuhu....
yang ini baru lah betul.....
wowww!!!!
terliur aku weyhhh korang bulan-bulan puasa ni....
huhuhuhu....
mana nak cari haa biskut ni???
lama dah tak nampak orang jual biskut aiskrim ni....
selalunya orang yang jual kacang putih ade je jual biskut ni...
tapi sekarang tak ada lah pulakkk....
tu yang aku meroyan duk kempunan benda ni...
hahahahaha :-P
dulu kan time aku kecik-kecik cam gini haa...
gambar dicuri dari entry ini...once-upon-time!!hehehe...

aku selalu sangat makan benda alah ni....
kalau boleh satu bungkus tu aku sorang je yang lahap...
ekekeke.....
gila ko orang....
sedapppp!!!!
mesti la habis.....
aku kalau makan benda ni ak makan yang topping atas die tu je..biskut die aku bunag....hahaha(ni zaman kecik-kecik dulu)
sekarang kalau dapat jumpa balik la biskut ni..
mau nye lapanpulohbijik sekali aku sumbat dalam mulut ni ha....
hahahaha....aku memang gelojoh pun....
kenapa nak heran pulak..
lalalala!!!
so siapa-siapa yang ade info mana aku nak dapat biskut aiskrim da cute-cute one TOLONG bagitahu aku dengan kadar yang segera ok!!
A.S.A.P











gambar sekadar hiasan..
saje nak bagi korang terliur....
lalalalala....
sedapkan.....yum-yum-yum!!!

0 comments:

nyanyi jum!!