BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

27 Aug 2011

kasut raya!!!

esok da 28 haribulan bersamaan dengan 28 ramadhan..
lagi dua hari je nak raya..
tapi aku still tak ada kasut raya..
kalau aku pakai selipar jamban agak-agak cun tak??
hahahaha
aku rasa cun je kot..
hihihi

so esok kawan aku 'anis haryani' ajak aku ke ipoh..
so boleh la aku pergi usha-usha kasut mana yang cun...
aku cadang nak beli wedges la...
colour coklat
nak tambah lagi koleksi kasut-kasut aku
then da alang-alang tu aku nak jugak lah beli sandal satu dua pasang nak bawak g U nanti...
tak ada lah pakai sandal yang sama je nanti kan??
nak shopping dekat merata KL tu jangan mimpi lah..
MAHALLL!!!
so esok nak cari wedges macam ni la...

 cun meletop!!!
nak jugak yang macam ni....
nak jugakk...
aniss!!! esok kita pusing sampai lebam satu ipoh ok..
nak cari yang macam n..ala-ala pun tak apa...
janji warna coklat...
baru la puas aku raya tahun ni...
orang lain raya 30 hari...gempak-gempak punya...
aku terpaksa mendaftarkan diri dekat Universiti Malaya 4 haribulan september...
huhuhuhuh..
raya kat sana lah nampak gayanya....

0 comments:

nyanyi jum!!