BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

27 Aug 2011

kedekot taik hidung masin!!

hahahahaha....
tajuk aku kemain marahnya..
hahahaah
saje suka-suka nak buat tajuk gempak-gempak...
kau ade???
hahahahaha
actually aku nak cerita sikit...
petang tadi aku saja menggedik meraban...
duduk mesej 'busuk' aku...


me: 29hb ni bersamaan dgn 30 ramadhan org nak hadiah tau..hehehe
him: puase pun tak penuh..
(kuangjarr...suka hati je...kantoi la wooiitt!!)
me: yg ni tak ada kena mengena dgn puasa la...
him: lalalalala...
me: nak tau!!hehehehe
him: nak ape??
me: hadiah...
him: utk ape??
me: birthday orang la..
him: aik..biar beno..
me: ye...betul...
him: eh...da lama tua da umur tu...
me: mane ade...30 ramadhan ni baru birthday org...yang hari tu ikut kalendar omputih..ni ikut kalendar islam..lagi afdal ikut kalendar islam...ngee..
him: wekhhh....
(oooo....siap la kau!!penat aku tulis panjang-panjang..kau balas tu je!!)
me: kedekot!!
him: lalalala...
me: yela.........tak mintak la....mintak kat org lain lagi bagus..huhhh
him: wekkhhh
me: ktscj!!
him: ape tu??

aku tak balas....biar padan muke die..biar dia fikir sendiri ape benda tu..kikiki..
memang lah kedekot taik hidung masin...ikan masin pun tak ada taik hidung semasin dia..huhhh!!

*
*
*
niat sebenar aku saje nak mengada-ngada je..
hakhakhakhak...
lastnya aku yang sakit hati.. adoii...
ASAMOTE kedekootttt!!!!
 (agaknya macam ni la punya teruk kedekot nye)
tak mau kawan...
nak merajuk la sampai pagi raya..
kesian aku..
sobsobsob );


p/s: untuk pengetahuan semua...
mengikut kalendar islam, aku dilahirkan pada jam 6.14 pagi (tengah azan subuh) 30 ramadhan...
sebab tu la kot nama aku NAJWA FITRIAH yang bermaksud 'bisikan rahsia semulajadiku'

0 comments:

nyanyi jum!!