BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

30 Jun 2011

kawin la kawin!!!

       weyh kawan-kawanku yang dihormati dan disayangi...
cepat lah kawin
aku nak sangat and teringin sangat nak g kenduri kawin kawan-kawan aku..
hahahaha...
ape mimpi???
teringin nak g kenduri kawin yg pengantinnya kawan aku...
boleh la aku duk wat havoc kat situ
hakhakhak....
cepat kawin erk....

to:
yong-agak-agak bila ko nak kawin ni...aku nak tengok ko bersanding ni....
dgn encik N_ _ boleh???
hahahaha

jihan- cepatlah kawin..ko yang paling layak kawin da ni....hahahaha

yana- cepatlah cari mr.right ko...
aku tggu ko kawin dulu ni....
ko tak kawin aku pun tak ok!!

yanti-haa....ni sorang lagi...
g kawin cepat...
jemput aku duduk kerusi vvip...
xpun...pengapit pun ok jugak...
janji aku dapat makan makanan pengantin...
lalalalala~

ct- minah ni dalam diam-diam je ni kan???
hahahaah

cepatlah kawin korang pun.....
tu pun aku nak suruh ke??
hahahahahaah
teringin gila-gila nak tengok korang melaram macam ni!!


(agak-agak korang comey tak kalau aku jadi pengapit pakai macam tu??memang taklah!!)

chow~
                  

0 comments:

nyanyi jum!!