BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

25 Jun 2011

cara-cara untuk menolak lelaki yang annoyying!!!

LAKI: Bolehkah saya belikan minuman? 
PEREMPUAN: Sebenarnya saya lebih suka untuk mempunyai wang. 


LAKI: Saya seorang jurugambar. Saya sedang mencari muka seperti awak. 
PEREMPUAN: Saya seorang ahli bedah plastik. Saya sedang mencari muka seperti awak.


LAKI: Hai. Bukankah kita pergi date sekali? Atau adakah ianya dua kali? 
PEREMPUAN: pernah sekali. Tetapi saya tidak akan melakukan kesilapan yang sama dua kali. 


LAKI: Adakah awak mahu keluar dengan saya Sabtu ini? 
PEREMPUAN: Maaf. Saya menghadapi sakit kepala hujung minggu ini. 


LAKI: muka awak mesti menutup kepala sahaja. 
PEREMPUAN: Dan muka awak mesti menutup perut sahaja. 


LAKI: Go on, jangan malu. Ajak saya keluar. 
PEREMPUAN: Okay, keluar dari sini. 


LAKI: Saya fikir saya boleh membuat awak gembira. 
PEREMPUAN: Kenapa? Adakah awak akan pergi dari sini? 


LAKI: Apa yang akan kamu katakan jika saya mengajak awak untuk berkahwin dengan saya? 
PEREMPUAN: Tiada apa-apa. Saya tidak boleh bercakap dan ketawa pada masa yang sama. 


LAKI: Bolehkah saya tahu nama awak? 
PEREMPUAN: Kenapa? Jangan awak mengambilnya kerana awak sudah mempunyai satu. 


LAKI: Mahukah kita pergi menonton filem? 
PEREMPUAN: Saya sudah menontonnya. 


LAKI: Di mana awak berada sepanjang hari ini ? 
PEREMPUAN: Menyembunyikan diri daripada awak. 


LAKI: Adakah saya pernah melihat awak beberapa tempat sebelum ini? 
PEREMPUAN: Ya. Itulah sebabnya saya tidak pergi ke sana lagi. 


LAKI: Apakah kerusi ini kosong? 
PEREMPUAN: Ya, dan satu ini(kerusi yang sedang diduduki) , jika awak duduk. 


LAKI: Jadi, apa yang awak lakukan untuk hidup? 
PEREMPUAN: Saya seorang wanita yang berlagak. 


LAKI: Jika saya dapat melihat awak telanjang, saya akan mati gembira. 
PEREMPUAN: Jika saya melihat awak telanjang, saya mungkin akan mati ketawa.


p/s:amik kau laki annoyying!!!

0 comments:

nyanyi jum!!