BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

14 Oct 2012

seriously makin BENCI

aku dah semakin menyampah...
selama ini aku bersabar je... tak pernah sikit pun tinggikan suara or sound ko depan orang...
kali ni aku dah tak boleh nak cope perasaan geram, menyampah dengan kau....

first-first kenal kau dah berlagak itu ini...
kau berlagak sebab kau budak pandai... (yelah orang lain tak pandai la masuk UM ni)
kau bajet kau tidur and makin paling sikit... orang lain teruk...kau paling baik....

aku tak suka perangai kau yang suka merendah-rendahkan kemampuan orang lain...
tolong lah sedar sikit... awak tu hebat sangat ke? sempurna semua?
jangan sampai satu hari nanti Allah tarik semua nikmat yang kau ada sekarang....

benda yang paling aku tak suka tentang kau is...
kau suka pakai barang orang lain buat macam hak milik kekal kau kan...
kau suka mintak kebenaran nak pinjam sekali, then lepas tu kau ambil benda tu suka-suka hati bila-bila masa kau nak pakai...
then letak dekat atas meja kau macam dah tak reti nak pulangkan balik...
WHAT THE????

tolong lah berubah...
aku makin rimas, menyampah but...
please jangan bagi aku cakap aku BENCI kau...
aku punya BENCI bukan main-main punya...

p/s: maaf... aku dah tak boleh tahan lagi


0 comments:

nyanyi jum!!