BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

7 Oct 2012

rasa malu secara tiba-tiba

hari tu nak dijadikan cerita...
lepas solat zuhur..
aku dan kawan-2 pergi la jalan-jalan mengintai apa yang best dekat gerai konvo sempena convocation day ni...
habis lepas sembahyang nak pakai tudung...
tudung pulak buat spoil mood aku...
menggelembung sana-sini...
tension gila bapak la...

pemudah cerita dan kerjanya...
aku sarung je tudung tu...
bulat pun bulat la...
then aku selempangkan tudung tu... (masih menutup dada)
ok jom jalan...

tengah syok jalan-jalan...
aku rasa macam lain macam sangat dgn tudung aku...
tunduk bawah
tengok-tengok tudung aku dah TERnaik keatas...
akibat tertarik dengan beg yang aku sandang...
penat la aku menarik-narik tudung tu nak melabuhkannya...

sekali dah fed up...
aku jalan je buat-buat muka confident...
padahal rasa tak selesa sangat dengan keadaan tudung tu...
rasa malu nya Ya Allah...
padahal macam la ada orang tengok kan... huhhhh....
teruknya aku...
pasal tudung pun boleh jadi malu tak tentu pasal...


mesti korang nak tgk keadaan tudung aku yang membuatkan aku malu sepanjang perjalanan aku dari fakulti Pendidikan sampai la ke Dewan Tunku Canselor tu...
nak ambil ni..

 malu tutup muka....
maaf.. tudung saya singkat...

mungkin lain kali aku akan lebih ambil berat pasal tudung...
kerana penampilan kita menunjukkan perwatakan kita

0 comments:

nyanyi jum!!