BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

17 May 2013

pleaselah be nice person, before everybody start hating you

jangan disebabkan kita selalu tak diberi peluang untuk meluahkan apa yang kita rasa pada seseorang
dan jangan jugak disebabkan kita selalu tak berpeluang untuk meluahkan rasa marah kita pada seseorang
ORANG LAIN YANG JADI MANGSA
sekarang aku dah tak nak bukak isu matang ke mature ke (eh bukan sama ke??)
sebab masing-masing akan nak mengaku diri sendiri MATANG kan?
MATANG sangat dek nonn....
and tak perlu jugak kita nak sibuk hal orang lain, 
argue keputusan orang lain, 
sibuk tentukan hidup orang lain,
and etc etc (yang seadik-beradik dengan itu)
cukup aku minta 
SILA HORMAT ORANG LAIN
bukan nak ungkit soal senioriti ke apa ke...
tp HELLO..... aku lagi tua dari ko... jgn ingat aku senyum aku tak kisah
tak kan benda simple celah gigi ni pun nak kena bagitahu....
TEPUK DADA TANYA DIRI
kalau nak org hormat org, hormat org lain


0 comments:

nyanyi jum!!