BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

1 Aug 2012

semangat mana?

|| waktu zaman kecil-kecil dulu... ||
|| kalau time puasa je... ||
|| dalam hati dah seronok nak raya... ||
|| dalam kepala dah fikir pasal baju raya, kasut raya, duit raya.... ||
|| lagi 2 minggu nak raya dah sibuk bertanya, bila nak buat kuih raya.... ||

|| tapi.... sekarang..... ||
|| aku sendiri pun dah susah nak faham diri aku ni sendiri (kadang-kadang) ||
|| tahun 2012 ni bagi aku sangat pelik dan aku rasakan hidup aku tidak keruan ||
|| macam ada sesuatu yang tak cukup, atau terlebih cukup, atau ada benda yang..... ||
|| aku sendiri tak tahu nak cakap dan bagitahu apa, macam mana... ||

|| mula je 1 ramadhan hari tu ||
|| errmm... rasa semangat sangat ||
|| berkobar-kobar semangat nak pergi tunaikan solat terawih setiap malam ||
|| tapi bila dah masuk tengah Ramadhan... ||
PLUUPPPPP!!!!

|| semangat aku dah hilang entah kemana ||
|| hari-hari hati rasa sayu ||
|| tiap-tiap hari rasa nak menangis je ||
( sampaikan sanggup bukak cerita-cerita yang sedih semata-mata nak 'menangis')
|| aku sendiri pun tak faham ||

|| semangat nak raya langsung tak ada ||
|| semangat nak raya memang tak ada, langsung tak ada, hilang! ||

|| Ya Allah Ya Tuhanku... tidak ada apa yang aku inginkan...cuma SATU ||
|| sembuhkan ibu ku seperti sediakala... seperti dia yang dulu... ||
|| cuma itu yang ku pinta Ya Allah ||
|| cuma itu ||

 Amin Ya Rabbal Alamin...

# hari paling bersejarah... sebelum ini tak pernah update blog sambil menitis air mata....
( bukan minta simpati )

# kepada sesiapa yang membaca blog aku ni... aku mohon doakan kesembuhan ibu kesayanganku... Terima Kasih...




0 comments:

nyanyi jum!!