BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

18 Jul 2012

CINTA

jangan la lepas korang baca apa yang aku tulis ni... 
korang terus maki hamun aku pulak ye...
ini huraian CINTA bagi versi aku la...
memang aku tak kata pun apa yang aku tulis ni semuanya betul...
tapi sesetengahnya betul jugak...
so korang harus janji....
jangan maki hamun aku ye...
#taubat#

CINTA
C.I.N.T.A

"aku tidak perlukan seorang lelaki untuk menemani hidupku"

bunyinya seolah-olah tekad untuk hidup sendirian...
wahai kaum Adam dan Kaum Hawa...
ketahuilah bahawa.....

|| tidak ada wanita yang tidak memerlukan lelaki dalam hidupnya||
||jika benarlah ayat diatas diungkapkan oleh seorang wanita, ianya mungkin kerana pernah disakiti dan dilukai hatinya||
|| namun percayalah... jauh disudut hatinya, ia mengharapkan bahawa akan ada seorang lelaki yang mampu menemaninya, menyayanginya, mencintainya sepanjang hayatnya||

walau betapa kerasnya seorang wanita  itu mengungkapkan " aku tidak perlukan lelaki"....
|| percayalah ianya hanya ungkapan dibibir, tetapi bukan dari hatinya||
||wanita sememangnya dijadikan sebagai insan yang memerlukan perhatian, dimanja, dibelai, dikasihi||
 ||tetapi jangan lupa bahawa wanita juga dijadikan untuk melengkapi hidup seorang lelaki... bahkan Hawa juga dijadikan oleh Allah untuk menjadi peneman setia disisi Nabi Adam||


*akan bersambung~~~~

0 comments:

nyanyi jum!!