BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

1 Nov 2011

oh yeahhhh!!!KLCC i love you!!

kenapalah tajuk aku makin hari aku rasa makin tak boleh blah rini???
hahahahah
biarlah...
blog aku kan??
aku nak cerita sikit pasal cuti hari rabu deepavali nalvatakam(entah betul ke entah..haha)...aku dengan 
KAK NURUL YANG COMEL(kan????ni dah penat-penat promote FB segala dalam blog ni,takkan taknak belanja apa-apa kot kak nurul???HAHA)
mula-mula sampai apa lagi...terus pergi beli tiket wayang..
takut habis la pulakkk..
al maklumlah...public holiday...nak-nak pulak dekat KLCC..
memang welaweyhhhh la....
after it done...so turn aku pulak menggelabah cari mesin ATM...sebabnya...duit dalam purse hanya ada 5 ringgit malaysia sahaja..
korang berani tak pergi KLCC dalam poket ada RM5???
hahahaha...
aku boleh je...
layannnnn!!!!!
wakakakaka....
after dah korek duit dekat mesin ATM tu...
kaki pun mulalah melangkah ke foodcourt....(oh man!!jangan tanya kenapa aku pergi foodcourt...dah tentu-tentu nak pergi memejalkan lagi lemak-lemak kat badan aku ni kan???)
after tawaf-tawaf foodcourt tu selepas enampulohlapankali (ok ini tipu) akhirnya............
jeng jeng jeng jengggggg!!!!
 ni lah kak nurul....
roomate saya yang sangat baik...

 najwa yang dah gemuk balik 
(bila masa pulak aku kurus ni...hahahaah)

 nampak tak selekeh pinggan tu kan??
kan???
dah makan separuh baru teringat nak ambil gambar..
cehhh..
nampak sangat laparnya..haha

 as usual...
my favourite spagetti meat ball bolognese...
dapppnyeerrr!!!!

 kak nurul punya...
spagetti meat ball marinara....
sedap jugak....
masam-masam sikit...


waffle with icecream+mix fruit....
lastnya buang saja....
tak sedap....
ish3...

.....................................................................................................
(diam-diam....nak makan)
......................................................................................................
ok go to the next agenda....
huhuhuhuh....
kan tadi aku cakap kitorang beli tiket wayang kan???
nak tahu movie apa kitorang tengok???
jeng jeng jeng jenggg.............
(jeng-jeng sesaja dari tadi)



nak tau apa jalan ceritanya???
haa...
senang je...
cari sinopsis sendiri...hahahahah


da bye....

0 comments:

nyanyi jum!!