BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

16 Oct 2011

jalan-jalan dengan kakak saya yang comel..!!!

akak aku sorang ni ada bawak motor ke UM ni..
so aku la tukang menyempit menumpang die kan..
(kata sayang adik kan)hahahaha...
so....alang-alang dah ada motor,jalan pun dah tau sikit-sikit..
ape lagi..
rempit lah...
pergi cari KFC...(kempunan KFC)
kesian tak aku??kalau dekat KK kau bising boring dengan KFC kan...
now u know rite???
how important fast food in ur daily life?
(ecehhhh...speaking london bagai..macam pandai sangat)
ok saya sedar siapa saya...
 comel tak kakak saya..(kena lah puji lebih-lebih sikit...boleh jalan lagi)
motif:nak kipas lah
 tyme ni aku tengah bengang...
sebab nak tunggu die masak pocketful sangat lama...
nasib tak saman je KFC cawangan ni..
huhhhh...
30minit kot untuk masak pocketful..
beragaklah sikit....
(ok...sila bertenang..hehehe)
 kakak saya teringin nak try benda ni..
ape yang tomyum-tomyum tu..
sekali hampeh!!!
ni muke hipokrit la ni..
tak sedap tapi wat sign bagus..apakah???

0 comments:

nyanyi jum!!